2.3.1.1. Gestió completa de sol·licituds

La gestió completa de sol·licituds permet realitzar totes les accions que es poden dur a terme sobre una sol·licitud abans de poder-la enviar en una cinta al MEC. No contempla accions com la gestió d'al·legacions, gestió de recursos, gestió de revocacions, gestió de trasllats, etc. que tenen la seva pròpia pantalla.

A l'accedir a la gestió completa de sol·licituds, el primer que es fa és sol·licitar les dades de l'alumne a gestionar. Una vegada localitzat, es mostren totes les sol·licituds de beca que té l'alumne, per a qualsevol any acadèmic. Es dóna la possibilitat de realitzar un alta de sol·licitud per a l'any acadèmic en curs o bé d'accedir a qualsevol de les sol·licituds de l'alumne per a modificar-la. A continuació s'accedeix a la pantalla de gestió de la sol·licitud, activant la pestanya de dades personals de l'alumne.

A continuació es detalla la informació que conté cadascuna de les pantalles que consta la gestió completa de les sol·licituds, així com el funcionament de cadascuna d'elles.



2.3.1.1.1. Localització d'un alumne
2.3.1.1.2. Selecció d'un alumne
2.3.1.1.3. Selecció d'una sol·licitud de beca
2.3.1.1.4. Selecció de l'expedient d'una beca
2.3.1.1.5. Dades de capçalera i botonera
2.3.1.1.6. Pantalla de detall de la sol·licitud
2.3.1.1.7. Pantalla de dades personals
2.3.1.1.8. Pantalla de dades familiars
2.3.1.1.9. Pantalla de dades administratives
2.3.1.1.10. Pantalla de dades acadèmiques
2.3.1.1.11. Pantalla de documentació pendent
2.3.1.1.12. Anul·lació / reactivació d'una sol·licitud
2.3.1.1.13. Gestió de validacions
2.3.1.1.13.1. Dades de capçalera
2.3.1.1.13.2. Pantalla de gestió de validacions
2.3.1.1.13.3. Pantalla informe de situació actual
2.3.1.1.13.4. Gestión de ayudas solicitud
2.3.1.1.14. Gestió d'ajudes
2.3.1.1.14.1. Pantalla de gestió d'ajudes
2.3.1.1.14.2. Pantalla informe de situació actual