2.3.1.1.11. Pantalla de documentació pendent

Introducció

Aquesta pestanya s'utilitza per a marcar aquells documents addicionals a la sol·licitud de beca que s'hagin requerit a l'alumne i que aquest no hagi presentat. Es visualitzen tots els documents susceptibles de ser exigits i l'usuari marcarà, si s'escau, els no lliurats.

Incloure en impressió de cartes de documentació pendent

En cas desmarcar aquesta casella la sol·licitud no s'inclourà en la impressió de cartes de documentació pendent.
El sistema desmarca automàticament aquesta casella al generar la carta de documentació pendent, per evitar que es generi més d'una vegada.

Document

Es mostra una llista amb tots els documents definits en el manteniment de documentació. Es poden marcar aquells que l'alumne no hagi lliurat al presentar la sol·licitud. Tot alumne que tingui una sol·licitud amb algun document marcat en aquesta pestanya, rebrà una carta de documentació pendent , on se li demanarà que lliuri aquesta documentació en un termini determinat. Si l'alumne lliura els documents en el termini, caldrà entrar de nou a aquesta pantalla a desmarcar-los. La sol·licitud de beca quedarà denegada si al validar les dades existeix algun document marcat en aquesta pantalla. El motiu que se li associarà és "per falta de documentació".

La columna data de lliurement l'informa el sistema per aquells documents que van estar pendents però ja s'han lliurat.