2.5.3.2.1. Informe de recursos

Introducción

Procés de generació de l'informe que s'envia al MEC per a cada alumne que ha presentat un recurs en la universitat.

Datos de la petición

Aquestes són les dades que se sol·liciten en la pantalla de petició de l'informe:

  1. Any acadèmic: Any pel que es volen obtenir les dades.
  2. Tipus d'Alumne (Des de - fins): Rang de tipus d'alumnes que es volen mostrar en la carta. Els valors possibles són alumnes de nou ingrés, de nova adjudicació o de renovació.
  3. Centre d'estudis (Des de - fins): Rang del centres de estudis a incloure en la carta.
  4. Tipus d'estudis: Tipus d'estudis per a incloure en el llistat.
  5. Pla d'estudis (Des de - fins): Rang de plans d'estudi a incloure en la carta.
  6. NIP: Rang de NIPs (nombre d'identificació dels alumnes) a incloure en la carta.
  7. NIF: Rang de NIFs a incloure en la carta.
  8. Número de sol·licitud (Des de - fins): Rang de nombre de sol·licituds a incloure en la carta
  9. Data presentació sol·licitud (Des de - fins): Rang de dates de presentació de sol·licituds a incloure en la carta. Si la data 'Des de' es deixa en blanc, es mostraran totes les sol·licituds gravades en l'any acadèmic seleccionat fins a la data 'fins a'.
  10. Generar informes: Es podrà seleccionar per a quins alumnes generar l'informe en funció de si ja se'ls ha generat anteriorment o no. Pot ser d'utilitat quan es tingin que repetir informes per algun tipus d'error.

Amb aquests criteris, es recuperaran tots els alumnes que tinguin un informe de recurs resolt en la universitat i pendent de ser enviat al MEC. El contingut de l'informe és el qual detalla el MEC en la documentació corresponent.