2.3.5. Gestió de recursos de beca

Introducció

La gestió de recursos permet realitzar totes les accions que es poden portar a terme sobre un recurs.

A l'accedir a la gestió de recursos, el primer que es fa és sol·licitar les dades de l'alumne a gestionar. Una vegada localitzat, es mostren totes les sol·licituds de beca que té l'alumne, per a qualsevol any acadèmic. Es dóna la possibilitat de realitzar un alta de recurs o bé una modificació. Permet també assignar a aquest recurs les ajudes i els motius de denegació corresponents fins a arribar a concedir o rebutjar el recurs.

A continuació es detalla la informació que conté cadascuna de les pantalles que consta la gestió de recursos, així com el funcionament de cadascuna d'elles.



2.3.5.1. Localització d'un alumne
2.3.5.2. Selecció d'un alumne
2.3.5.3. Selecció d'una sol·licitud de beca
2.3.5.4. Dades de capçalera i navegació
2.3.5.5. Pantalla resum del recurs
2.3.5.6. Pantalla de dades acadèmiques del recurs
2.3.5.7. Pantalla d'altres dades del recurs
2.3.5.8. Pantalla de petició d'ajudes de l'alumne
2.3.5.9. Pantalla d'ajudes o denegacions proposades per la universitat
2.3.5.10. Pantalla d'ajudes o denegacions resoltes pel Ministeri